A mai nap legizgalmasabb előadása számomra a Nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház tunde@csongor.hu című darabja volt. Az elején kicsit vonakodtam, és féltem, hogy sokkal hosszabb lesz, mint a valós ideje. Szerencsére tévedtem.
10 perc után rá kellett döbbenjek, hogy nem az előadással van baj, hanem én vagyok bezárva. Ahogy nyitottam, úgy ragadott magával a darab.
Fiatal táncosok fiatalos lendülettel és elsöprő humorral.
Mozgás, szöveg, vizualitás egyenrangúak, és mindhárom ugyanakkora erővel él meg a színpadon. A három ügynök hajaz egy kicsit a Men in Black-re, egy kicsit a Feketeországból jól ismert balfék magyar "terrorista" trióra. A darab felénél már csak meg kell jelenniük a színen, és a nézőtéren végigfut a derű. És erre a derűre fejelnek rá mozgásaikkal, szövegeikkel. :)
Tündérvilág helyett cybervilágba kerülünk, ahol a tündérkirálylány helyett Barbie várja a hősszerelmest. Az alakításról mindent elmond azt hiszem, hogy nyíltszini tapsot kapott... :)

Voltak az előadásban apró hibák, bakik, de azt vettem észre magamon, hogy ezeket egyszerűen kizárom a befogadásból. És azt hiszem, egy olyan darabból, ami ekkora élményt nyújt ki is kell.
Csak gratulálni tudok, és örülni, hogy láthattam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése